Powered by Blogger.
RSS

Kerana aku seorang manusia

Kerana aku seorang manusia,

aku masih keliru,
aku masih terkenangkan peristiwa lepas,
aku masih lagi terkenangkan perbuatan ku,
aku masih lagi membuat kesilapan,
dan segala yang telah terjadi,
masih terulang dengan keadaan seperti roda,
Kini aku adalah seorang manusia biasa.

Manusia seringkali membuat kesilapan yang berulang,
kerana apa?
kerana manusia memang begitu,
erm..

Actually, aku rasa memang silap aku kot atas semua yg berlaku sekarang,
terlalu awal mungkin baginya,
dan terlalu terburu2,
kata orang kite ni kalau buat satu keputusan jangan terburu2,
nanti menyesal kelak,
haaa, ambik kau, menyesal tak sudah..
hehe. cerita aku bermula di sini.

Pada suatu hari, aku..... (sambung la sendiri)

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

0 Comments: