Powered by Blogger.
RSS

Aku punye suka..

Aku punya suka la nak buat apa..

Ada kau susah? Kalau takde, boleh main jauh2..
Facebook aku, hal aku,
Kalau kau tak suka apa aku tulis, apa aku tag, atau tag nama orang lain,
boleh unfriend aku.
Ape aku kesah..
Hidup aku adalah dunia aku,
Memang susah nak hidup sorang,
tapi bila hidup dengan dunia sendiri,
rase best gile!
Kalau boleh, aku nak hidup aku setiap hari bersukan,
tak kesah la petang je ke, malam je ke,
yang penting sehari wajib bersukan,
aku addict sukan, suke aku la..
Bagi aku, sukan tempat aku release tension nak sepak kaki orang,
baru puas, tak pon sukan tempat aku marah org,
eh, suka aku lah.
:D
Tak suka perangai aku camni camtu? sini teros terang je,then boleh blaa.
kan senang orang camtu, tak puas ati, teros terang..
baru syokk,
heheh. merepek je aku ni. biasa lah budak baru lepas maen futsal kan.
lalalala~
tututuut~
tititit~
bye, salam

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

1 Comments:

. Inilah aku . said...

Ok !

saya sedar saya siapa.

Xnak ziarah boog ni dah~