Powered by Blogger.
RSS

Sepi yang kau hadirkan dulu masih menemaniku

di keheningan pagi yang dingin ini

aku termangu lagi menyendiri sepi

mengenangkan diri yang tak jauh berlari

dari aku yang dulu teruk sekali.

waktu terus berlari langkah seribu

tapi langkah aku masih berbatu-batu

terlalu berat aku pun tak tahu

bilakah dapatku berlari laju-laju?

pagi ini fikiranku kusut sekali

sebab komputerku buat hal lagi

kerana itulah aku bermonolog sendiri

redakan perasaanku yang tensen ini

kerana sem ini sem penentu

kalau tak baguz, siap la aku

nanti habes rosak CGPA aku

kang nanti tak dapat gred

ya Allah bantulah diriku ini

insan yang lemah dan hina sekali

padaMu saja aku dapat merintih simpati

agar dipermudahkan urusanku hari ini.

amiin..... T.T

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

0 Comments: