Powered by Blogger.
RSS

Gurauan


Kau ingat gurau ni semua orang boleh terima bro?
agak2 la tu gurau ye.
Aku ada hati dan perasaan, kau ingat hati dan perasaan kau je kene jage?
Jangan la jadi gampang sangat.
orang laen usaha jage perasaan kau, kau pernah jage perasaan orang?
perangai kau tu dah la tak matang, asal boleh semua orang je kau nk gurau kasar,
orang gurau mulut ngan kau, kau marah cam si*L.
Jangan ingat kau tu besar sangat, senang2 nak bantai org kecik,
nak pukul, ingat, ade yang lebih kuat di atas sana.
Aku cakap baik2 ngan kau, kau balas cam org gila,
aku cakap dlm blog lagi bgs,
biar org tawu kau tu macam mane.
Jangan bajet diri tu bagus sangat.
Aku baik mmg baik ngan orang, sekali gurau tu boleh lagi terima,
kalau gurau dah lebih2, tak payah la weh.
Buat orang tak layan kau lg ade la. INGAT WEH.
Aku malas nak cakap banyak, asek aku je kene simpan dalam hati.
Hati bro, semua orang ade, jage sket.

Setiap gurauan ada batas2 nya, jangan lebih2, sebab kadangkala membuatkan hubungan silaturrahim terputus. renung2kan.

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

0 Comments: