Powered by Blogger.
RSS

Hidup ni...

Assalamualaikum. :P
lame seh tak update blog. haha.xpe
org tak bace pon. buat diary jer.hihi :)
aku tak tau kenape selalu sangat fikir tentang mati.
nak cakap mati dah dekat kita sendiri tak tau bila malaikat nak cabut nyawa.
nak cakap mmg bagus ingat mati, tapi amalan belum tentu cukup.

ceh padahal tajuk, pendahuluan takde kene mengene ngan ape aku nk cite :D

Sekarang ada short sem :P
aku sepatutnya dah habis long sem yang lepas.
tapi aku ni kuat main2, so kene barred satu subject.
barred tu tak boleh amek final exam lah! haha
Tapi ada hikmah berlaku semua ni.
short sem aku tak busy mana lah!
nak tau kenape?
sebab kelas aku isnin and rabu je. kul 10pg-1tgh hari.
memang bnyk mase, tapi nak balik cam tak de mase.
cerita2 kat JB sane pon tak tau.
sampai ada orang tu nak sambung belajar turkey pon aku tak tau :(
takde sape bgtawu aku. tak pe la.
yang penting aku dah tau sekarang.
tahniah kepada orang tersebut.
semoga menjadi hafizah serta ustazah yang baik bila pulang ke tanah air :)
ameen~
and tahniah sebab dapat tajaan turkey.
:)

akhir kalam, semoga beliau berada dalam keadaan sihat sejahtera di sana :D

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

0 Comments: