Powered by Blogger.
RSS

terdetik hati

Sering hati terdetik

Untuk punya teman berkongsi cerita dan perasaan

Yang sekian lama aku pendam

Yang sekian lama aku tanggung sendiri.

Aku tak pasti apa perasaan aku

Engkau bukan wanita yang aku idamkan

Tapi aku gembira bila bersama dirimu

Dan aku suka melihat tiap telatahmu

Aku cemburu bila kau bersama dia

Walau aku tak pernah cinta padamu

Dari mata aku yang jauh memerhati

engkau dan dia bahagia sekali

Aku sedar dia lebih layak untuk mendampingmu

Dan aku tahu dia amat mencintai dirimu

Tak mungkin aku membelah cinta kalian

Kerana aku, dirimu dan dia adalah sahabat.

Sedaya-upaya aku sorokkan perasaan

Dan raut wajah yang kecewa

Agar kau takkan pernah sedar

Aku kini keseorangan menderita


(seronok kan? bnyk petik dari kawan kakak punye note FB .hehe)

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

0 Comments: