Powered by Blogger.
RSS

Diari: Ape Aku kesah?

Assalamualaikum.

Alhamdulillah, makin lame perasaan ku hilang pada seseorang yg aku suka. Apa aku buat sumenye salah. Ape aku luah sume nye xboleh. Ape aku bgtawu sumenye xphm.

Aku dah xde perasaan kat laki ataupon perempuan :)
aku suke bile keadaan jadi begini. sbb xde sape da nk letak aku kat harapan yg tinggi ataupon meletakkan harapan.. Lgpon ape gune aku suke punye suke, bile orang tu meluahkan tetapi hati kita kecewa. betol x?

ape aku kesah muke aku xhensem mcm skrang? sbb sume Allah yang jadikan.
ape aku kesah rambut ku mcm skrang? sbb tu sume Allah yg beri pinjam.
ape aku kesah badan ku kecik mcm skrang? sbb tu jugak Allah kasi.
ape aku kesah aku ni terok ataupon baik mcm skrang? tu sume kehendak Yang Maha Esa.

Mungkin semua yg terjadi ada hikmahnya.

Jangan ditangisi ape yang telah berlaku, kerana disitu kita tawu betapa sayangnya Allah pada kita dan itu semua berlaku mesti ada hikmah :)

Lebih baik aku jadi mcm sebelum ni utk aku lebih xnk pk bnyk.. hehe..
saje je aku tulis semua ni. bagi korang sume tau aku ni mcm mane skrang

Luahan hati dari seorang insan lemah yg bername Wazien

wslm

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

0 Comments: